Mit mivan?

Programozásról, tanulásról anyázásról, munkaimról és magamról.

xxx

Távol mi van

Spirit meg hasonlok

2007.09.25. 22:03 | trekdemo | Címkék: munka szpirit | Szólj hozzá!

Mig Magda furdik gondoltam osszefoglalom a mai napom, csak nagyjabol.
Igazan fos egy nap, de a vege mindennek jo. Reggel kelhettem 7kor, de minek. Fantasztikus rohanas utan 20 perc varakozas eger legmodernebb es egyben legszukebb folyosolyan, majd mivel nincs tanar seta haza. Kozben Palotai mester munkai a fulemben, hogy jobban haverkodjak a regi cimbijeim altal jatszott zenevel. A delelott tovabbi reszeben total hasztalan voltam, mivel enyhe oszi alergiam reven kifolyt a szemem. Esetere persze megoldottam az Endemik zenekar tobbhetes webmaster hianyat es feltoltottem a kis hiruket. Majd a sajat munkaim jottek, amibol rajottem egy ev alatt baromira atalakult a programozasi technikam es stilusom. Igazabol olvashatatlan dolgot irtam tavaly :D Szoval lassan meginditottam az EKF GeoStat projektet is. Ezen tul, mivel delutan Magda figyelembe vette a gepemhez fuzodo mely es enyhen perverz kapcsolatom, sikerult a Kutatok Ejszakaja webes oldalat vegre IE6 alatt is nezhetove tenni (R15P3KT 4 Burkol). Hogy a cimrol is irjak valamit, sikerult Magdaval megnezni a The Secret c. filmet. Szoval olyan alap tudast probal atadni enyhen nyomulos hangnemben amit mar rossz neven vennek, de az arcok akiket megkertek a meselesre hihetetlen arcok, megeri belenezni. Folyt. kov.
· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://trekdemo.blog.hu/api/trackback/id/tr90177030

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: audiorelatos de terror Gratis 2017.12.11. 12:22:53

Birth certificate brazil english example - teusekb

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása